Noen hektiske dager!

Heisann og god onsdag til deg! Jeg har kommet meg gjennom et par hektiske dager med jobb og må bare beklage stillheten de siste dagene! Jeg jobber med å bli enda flinkere til å få publisert innlegg før og etter jobb, men er ikke hver dag tiden strekker til! 🙈 I går lå jeg ganske lenge i senga før jeg bestemte meg for å gå på trening før jobb allikevel, det vil si at tiden som skulle brukes til blogging ble brukt på treningssenteret og siden det ikke ble mølle eller sykkel som oppvarming fikk jeg ikke gjort to ting på en gang 🙈 måtte bruke armene til ro oppvarmingen 😅 Rett etter trening i går gikk jeg på jobb og hadde seinvakt der, før det ble samarbeidsmøte på kvelden med barnehagelæreren min, så når det var gjort landet jeg i sofaen hjemme med litt film før det var kvelden og tidligvakt I dag.

I dag har vi hatt en strålende dag ute i sol og fint vær og jeg elsker jobben min på dager som denne 🌞 sola skinner, barna er fornøyde og vi kommer oss ut i frisk og god luft 😄 Etter jobb gikk turen kjapt til fysio også ble sykkelen levert på reprasjon da den trenger noen nye slanger i dekka sine 😅 godt å få gjort det så jeg kan begynne å bruke sykkelen til jobb igjen! 😊

 

Håper du har hatt en fin dag så langt og får en fin ettermiddag og kveld 😄

0 kommentarer

Siste innlegg