Noen timer senere tikket..

Ja noen timer senere på onsdagen for en uke siden, tikket det inn en melding på telefonen min, da var det kommet inn bud på leiligheten min! Det hadde jeg ALDRI i verden turt å håpe på en gang! og det sykeste var at budet lå til og med på prisantydningen! Jeg var forberedt på at leiligheten kom til å ligge ute en liten stund og at det var naturlig med enda en visning før det ble budgivning, men der tok jeg riktig så feil!

Like før budet går ut og klokka nærmer seg 12.00 tikker det inn enda et bud, jeg står i sjokk og smilet er utrolig bredt og stort på meg! Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg og det tikker da inn enda et bud ikke så lenge etterpå, dette blir jo bare mer og mer spennende! Og når klokka bikker 13.15 er leiligheten min solgt over takst! Gjett om det var en fornøyd Silje som reiste hjem til mamma og pappa på middag denne dagen! Det hadde jeg aldri i verden turt å håpe på engang så dette var utrolig gøy! Leiligheten er denne uka lagt ut på forkjøpsrett, så det blir spennende å se om han som har gitt høyest bud får beholde leiligheten eller om noen tar den fra han på forkjøpsretten! 🙂

Jeg ønsker deg en superfin torsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg