Norgesferie!

Heisann og god søndag! For en uke siden reiste vi av gårde for å få litt ut av den siste uka vår med ferie! Vi satte oss i bilen og hadde en delevis plan på hvor vi skulle og hvilke stopp vi skulle innom. Bilen ble pakket ferdig på formiddagen etter at vi hadde sett to filmer og slappet av i den nye daybed´en vår. Etter at bilen var ferdigpakket og vi var klare satte vi oss i bilen og satte snuta mot Folgefonna!

Turen over fjellet gikk veldig bra og vi fikk til og med sol på toppen av Haukeli! Sola skinte og fjellet var utrolig vakkert som vanlig! 😀 Vi er heldige som har så fin natur her i Norge og jeg tror veldig mange er enige med meg når jeg sier at dette ikke er siste gangen en skal feriere i eget land! 😀

Siden vi har vært på tur med E-Tronen vår (elbil) måtte vi stoppe et par ekstra ganger for å lade, men dette gjorde vi som regel når vi allikevel måtte ha i oss litt mat, så stopp med eller uten elbil blir det for alle. Og for vår del gikk det veldig bra å kjøre Norge rundt med elbil og vi kommer nok til å gjøre det enda mer! 😀

Men se på alle disse magiske bildene! Bilturen vår har vært superfin og jeg anbefaler alle å gjøre dette i løpet av livet! Kjør gjennom Norge, derom man bor på Vestlandet og har sett det, så har Sørlandet utrolig mye fint å by på og det samme har Vestlandet! Jeg tenkte at den kommende uka skal jeg hver dag fortelle dere og vise dere bilder fra turen vår! Det vi har sett og opplevd akkurat en uke tidligere! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg