Now I remember…

Heisann dere! jeg skulle egentlig skrive og publiserer dette innlegget i dag til mårran, men pc´n var jo overhode ikke med på den planen.. så da får jeg skrive det ferdig nå 🙂 eg hadde meg en tur på kino her om dagen og det er noe jeg veldig sjeldent gjør. Jeg er overhode ikke kinotypen, men siden det var såpass lenge siden sist så tenkte jeg at det hadde jo vært greit å prøve en tur igjen da 🙂 Men det ga meg jo alle grunnene for hvorfor jeg ikke går tilbake! 😛

Så her skal dere å grunnene mine på rams! 🙂
♥ Det er trangt
♥ Du må sitte i oppreist posisjon
♥ Han eller henne bak deg sparker i setet gjennom filmen..
♥ Du kan ikke styre lyden selv
♥ Du kan ikke sette filmen på pause og gå på do/ hente deg noe å drikke
♥ Du må kle deg, du kan ikke ha på kosetøyet
♥ Det er usosialt

Ja man kan kalle alle disse grunnene for ilandsproblemer som egentlig ikke er noen problemer i det hele tatt, men ja jeg har aldri vært og kommer nok aldri til å bli fan av kinosalen.. Men vet det er mange som syntes det er helt perfekt med kino og det å få lyd og lys rundt hele seg, men der er ikke jeg helt.. Godt vi er forskjellige sier jeg! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg