Ny bag er pakket – hvor går turen?

God morgen og god onsdag til deg! I dag har jeg sovet noe lengre enn det jeg pleier å gjøre, våknet egentlig av meg selv, men når jeg kikka på klokka fant jeg ut at det faktisk ikke er lov å stå opp enda den var 05.00… Jeg vet jeg har en lang og hektisk dag foran meg så viktig å få litt mer søvn så da sov jeg til alarmen ringte rundt halv åtte! 🙂

Så begynte jeg med å stelle meg og suse rundt i leiligheten så da var det jo gått en time før jeg klarte å lande foran mac´n og oppdatere dere da! 🙂 I dag har jeg pakket baggen til ny tur, men denne gangen inneholder baggen alt annet enn pentøy.. Den er fylt med gode og varme klær, kosetøy og ikke et eneste plagg som sitter stramt på kroppen,, haha! Men ja du kan kanskje tenke deg hvor turen går? Den går opp på fjellet! 🙂 Jeg gleder meg som et lite barn til ny tur, denne uka her har jeg fri på fredagen sånn at vi kan reise oppover allerede i morgen ettermiddag så det blir deilig! 😀

Jeg ønsker deg en finfin onsdag og håper den blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg