Ny dag nye muligheter

Heisann og god tirsdag! Jeg er klar for en ny dag og håper været er like fint i dag som det var i går! Sola skinte og det var god temperatur ute og vi tilbrakte hele dagen på jobb i går, ute. Og det var så utrolig deilig! I dag vet jeg at jeg skal tilbringe et par timer på møte så får ikke like godt utbytte av det fine været uansett, men jeg unner de andre enda en deilig utedag om de får muligheten! 😀

Dagen min ser sånn her ut i dag:
– Jobb fra 08.30 – 15.43
– Innom hjemme og legge beina høyt 😛 
– Nettverksmøte 17.00-18.30
– Hjem og slappe av etterpå det! 

Det blir kanskje en noe hektisk dag, men jeg er klar for en ny dag og gleder meg til å komme i gang. Her er det reprise av farmen på tv med en kopp te før dagen kommer ordentlig i gang! 🙂

Ønsker deg en finfin tirsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg