Ny genser

Heisann og god mandag til deg som må dra deg opp av senga i dag og reise på jobb, trøsten er den at du ikke er alene, men ja jeg er enig med deg at det beste hadde vært å ha fri! 🙂 Her sitter jeg i sofaen og nyter en kopp te og litt mat før jeg skal ut døra og på jobb. Sola står opp og det blir lysere ute for hvert minutt som går så det er utrolig deilig! 😀 Jeg skal bare jobbe i dag og i morgen så har jeg påskeferie i en hel uke og det skal bli godt 🙂

Jeg har verdens snilleste mamma som strikker plagg på plagg til meg, og det nyeste nå er rett og slett denne nydelige Breviksgenseren! Jeg elsker den og endelig kan jeg bo i den! 😀 Og nei den er ikke så alt for tykk så den passer både vinter og sommer og det er jeg veldig glad for! 🙂 Ja vi har lagt litt “Silje”preg over den, den måtte selvfølgelig ha noen rosa detaljer istedenfor orginalen, men det er jo det som er så gøy med strikketøy og hjemmestrikka ting, du kan bruke mix og match og få din helt egen vri! 😀

 

Jeg er superfornøyd med ny genser og kommer nok til å bo i den en stund fremover! 😀

Så ønsker jeg deg en strålende mandag og håper den blir super selv om du må jobbe i dag! 🙂 OG til deg som allerede har påskeferie: KOS DEG MAX!!! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg