Hva syntes jeg om blogg sin oppdatering?

Heisann! Da nærmer dagen min seg over på jobb for i dag og jeg er super klar for å få meg en treningsøkt etterhvert, men hva syntes jeg egentlig om hvordan innsiden av blogg.no ser ut nå, i forhold til hvordan det så ut før? Jo det skal jeg fortelle dere!

Mitt aller første møte med den nye siden var “HJELP” hvor skal jeg starte liksom? Her finner jeg jo ikke ut av noe som helst, alt er nytt og rart. Men så puster man rolig inn og ut et par ganger, finner kontrollen over frustrasjonen og angsten for noe nytt, angsten for å ikke kunne få skrevet nytt innlegg fordi alt er endret på… Men du endrer holdning og tenker “Hmm, ja la meg bruke 10 minutter på å bli kjent med siden før jeg faktisk dømmer den”. Ja jeg er enig med mange andre, den er helt forskjellig fra blogsoft, men det vil ikke si at den er dårligere eller verre. En må bare finne ut av ting først så kommer nok dette til å bli utrolig bra det også! 🙂

Jeg liker å holde meg positiv til endringer så godt det lar seg gjøre, men av og til må man stresse og kave litt først også vende seg til tanken før det går fint, men jeg har lært opp gjennom at det meste ordner seg til slutt og jeg tror nok jeg kommer til å like denne like mye som jeg gjorde med blogsoft 🙂 Får si som Pippi sier; Det har jeg aldri prøvd før, så det klarer jeg helt sikkert! 😀

Håper du får en finfin kveld! 😀

8 kommentarer
      1. Um litt usikker på nøyaktig når, her har det vært litt kaos og styr den siste uka, så vanskelig å si nøyaktig når jeg ble flyttet på 🙂

    1. Hei 🙂 Jeg tenkte også HJÆÆÆÆLP. OG den satt i en stund. Men klarer lage innlegg, klart å lage header og meldt meg inn på bloglovin for å finne folk. For det er noe jeg savner, feeden med alle leserne jeg fulgte fast 😮

      1. Hehe godt å høre at det er flere som satt som meg! 🙂 Ja en får det meste til etterhvert og høres lurt ut å bli med der for å finne folk 🙂

    2. Du skal i hvert fall være glad for at du er flyttet over til WordPress. Vi andre som står igjen i Blogsoft har fått beskjed om at vi kan bli slettet. Litt kjedelig. Det er ikke plass til alle bloggerne på den nye plattforma…….Det ser forresten ut som du har fått det til med det nye systemet. Lykke til videre!

      1. Dette viste jeg ikke at var en mulighet for engang… Men ja jeg er glad for at bloggen min er flyttet over og når jeg leser det du skriver, så syntes jeg det er kjipt å Høre at ikke alle får være med videre. Det er jo en av de tingene som har vært veldig fint med blogg.no at alle kan opprette en blogg, så kjedelig når det skal bli vanskeligere nå.
        Tusen takk for det! 😀

      1. Dette var jeg faktisk ikke klar over at var en mulighet engang.. Men ja jeg er da veldig heldig og glad for at jeg er en av de som ble flyttet over 🙂

Siste innlegg