Ny spisestue! :-D

Heisann og god fredag til deg! Det nærmer seg juli måned med stormskritt og jeg teller selvfølgelig ned til termindato, men i mellomtiden har jeg sysselsatt meg med litt shopping til nytt spisestuemøbel. Vi har solgt de gamle stolene på finn og funnet noen nye på nett. Disse kom her om dagen og vi har endelig fått ny og full spisestue igjen! 😀 Jeg gleder meg masse til å ta det i bruk og fylle hele bordet med herlige middagsgjester! 😀 Det skal bli så bra det! 😀

Jeg var veldig spent på fargen på stolen og ikke minst kvaliteten på stolene siden de er bestilt over nett uten å ha prøvesitte og sett fargen i virkelighet først! Men gjett om jeg er fornøyd! 😀

Vi måtte selvfølgelig ha litt ny pynt som passet til bordet og stolene også!

Ønsker deg en finfin fredag og start på helga! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg