Ny stol!

God torsdag til deg! Her begynner dagene å bli normale igjen og det er veldig deilig! I dag ammet jeg mini i senga og sto opp, det ga meg alenetid på badet og gjett om det var deilig! Kunne dusje, vaske hår, tørke, føne og sminke meg uten en eneste avbrytelse det er ganske luksus her i heimen om dagen! Får det som regel til av og til i helgene når Mathias er hjemme, men i hverdagen ellers er det som regel noen avbrytelser før jeg har fått gjort alt dette!

Tidligere i høst tok jeg meg en liten tur på Finn.no og fant en stokke tripp trapp stol som jeg tenkte at jeg skulle male for å få en sånn stol billigst mulig! For de er svindyre spør du meg! Så jeg fikk kapret meg en til den herlige sum av 300kr og var superfornøyd med det kuppet for å si det slik! Den har nå stått i utestua og blitt malet om til en farge som passer vårt hjem litt bedre og stått til tørk i noen uker etterpå det så malingen sitter godt og er herdet. Stolen så veldig fin ut, bare noen få bruksmerker ellers har de forrige eierne tatt godt vare på den! Nå er den ferdig malt og her er resultatet:

Men jeg tok meg en liten tur på Barnas Hus og skulle kjøpe det putetrekket til å ha oppi stolen da jeg har tenkt på det en liten stund og synes det er greit å ha noe oppi stolen. Det var jo greit nok det, de hadde mange forskjellige trekk å velge mellom, men jeg endte nå opp med et trekk som kostet mer enn hva jeg har betalt for stolen! 😅 Men er det ikke fort sånn da når man er heldig å får det ene billig! Ja jeg kunne sikkert kjøpt trekk også på finn men det hadde jeg lyst til å ha helt nytt og fint!

Men jeg er super fornøyd med resultatet så det er gøy! 😁 Nå gleder vi oss til han kan være med oss på måltidene fremover og etterhvert kan han også få spise litt selv når vi spise middag! 🥰 Det blir stor stas! 🤩

Ønsker deg en finfin torsdag! ☀️

0 kommentarer

Siste innlegg