Nye barn!

God morgen og god onsdag til deg! 😀 I dag er vi halvveis gjennom den første uka mi tilbake på jobb, og det går unna det er ihvertfall sikkert! I dag skal jeg og mitt personale på avdelingen ta imot de første nye barna! Jeg er superspent og gleder meg til å bli kjent med barna og foreldrene! 😀

Dette er barn som jeg har sett litt til fra før av, de har eldre søsken i barnehagen og derfor har vi invitert de til å komme denne uka, slik at ikke alle kommer mandag 3. August. Det å få nye barn på avdelingen er veldig spennende og ikke minst krevende. Vi er godt forberedt og det kommer til å gå veldig bra, det gjør det alltid! En må bare være tålmodig og ta tiden til hjelp så kommer alle barna inn i barnehagens rutiner, men nå i starten er det barnehagen som tilrettelegger for hvert enkelt barn sine rutiner. Da enkelte barn sover flere ganger om dagen og trenger mer av det ene og andre enn hva andre barn trenger.

Så jeg ville bare ønske deg en superfin dag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg