Nye planer for det nye året – Reising og opplevelser

Heisann! Vi nærmer oss jo faktisk slutten av januar allerede og jeg har begynt sånn smått og legge planer for det kommende året. Noen reiser og ferier er allerede planlagt, mens andre venter på å bli planlagt! Jeg elsker å reise og utforske nye plasser og steder, både i Norge og utenlands så dette året blir vel ikke noe annerledes enn fjoråret på det området! 🙂

Vi har bestilt tur sammen med mamma og pappa og jeg har også bestilt meg en tur alene sammen med noen venninner, og begge turene gleder jeg meg masse til! Det å kunne få tid sammen med både venner og familie er så utrolig viktig! Jeg er en person som trenger begge deler tett på meg og som virkelig vokser enda mer i samvær med disse personene! <3

Sommerferien er det ikke avgjort noe helt enda, den holder vi åpen enn så lenge og jeg må jo si at det må være litt småkjipt og ha bestilt seg tur til syden og varmere strøk, også er det den steikende og deilige sola her hjemme i Norge. Så vi får se hva det blir til! Men vi har jo “sommerhuset” hjemme hos mamma og pappa og ikke minst båt vi kan på tur med så tror ikke vi skal lide noen nød uansett hva sommeren har å by på! 🙂

Høsten derimot er det ennå ikke lagt noen store planer for foreløpig, men utover våren så blir det vel kanskje lagt noen planer for høsten også! Vi kan jo ikke ha en høst uten noen planer! haha! Jeg som har planer mer eller mindre nesten hver eneste helg, men takk og lov for at ikke alle planene er like store! 🙂 Det er godt å bare slappe av og nyte dagen også!

0 kommentarer

Siste innlegg