Nyttårsbordet

Årets siste dag er allerede godt i gang og vi skal om bare noen få timer fylle huset med mange gode og nære venner! Jeg gleder meg masse til å feire kvelden sammen med en herlig gjeng med mennesker! Bordene er dekt og lista med ting som skal gjøre begynner å minke betraktelig så det er deilig! 😍 I år blir vi en stor og fin gjeng og det har gjort at stua måtte ommøbleres for å få til langbord, men det ble bra til slutt! 😊

I år som i fjor, ble bordene pyntet med sort duk og sølv pynt! 🙂

Jeg håper du også får en bra kveld og kommer til å kose deg! Her blir det fult hus, men jeg tror nok en kveld med bare noen få kan bli like koselig! Det viktigste er vel at man er omgitt av mennesker en trives sammen med? Jeg håper ihvertfall at kvelden din blir bra uansett hva dine planer for kvelden er! 😀

Godt nyttår til deg og dine! <3

2 kommentarer

Siste innlegg