Og vips så var mandagen borte

Heisann og god tirsdag til deg! 😀 Jeg hoppet rett og slett over hele mandagen! haha neida, men om den ble full, så er svaret ja! Jeg endte opp med å gjøre en hel del jobb etter at jeg kom hjem i går, for å holde meg våken til det ble akseptabelt å legge seg! I går hadde jeg tidligvakt på jobb også reiste jeg og ei til fra jobb og opp til Notodden for å møte studentene våre! Så når jeg kom hjem så jeg søndagens episode av Farmen kjendis og satte meg da med jobb etterpå det 🙂

Nå sitter jeg å skummer gjennom nyhetene og har God Morgen Norge på tv, i dag skal vi på skolen igjen og det blir litt rart å skulle være der de to neste dagene, men bare å kjøre på og komme igang med ny oppgave! haha leverte jo den forrige oppgaven i går så da er vi jo alltids klare for å starte på den neste oppgaven! Eller kanskje ikke, men vi må jo bare! 🙂

Ønsker deg en finfin tirsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg