Oktober Måned

Hvor ble oktober måned av? Vi har jo akkurat feiret bursdager føles det ut som, men neida kalenderen viser at vi går inn i de siste dagene av oktober denne helgen! Helt sykt hvor fort tiden går og han lille er allerede over tre måneder gammel! Vi har hatt dåp, vært på hytteturer og kost oss med familie denne måneden! Jeg har også rukket å være sammen med noen venninner og det er godt å få tid til dette også! ❤️

Denne månedens aktiviteter
Vi har fått til flere gåturer og aktiviteter denne måneden, vi kommer oss ut døra og det er deilig med frisk luft og han lille sover så godt i vogna si! Det er utrolig deilig det! 😄

Familietid:

Jeg merker at tid med familien er utrolig viktig og vi prøver å finne tid til å være sammen med både min familie og Mathias sin familie hver uke. For en liten uke siden hadde vi FaceTime med Marita siden hun bor nede i Kristiansand og ikke alltid har like god tilgang på å kunne møte oss. Så den måten kommer vi nok til å bruke mer i månedene og årene som kommer! ❤️Da får man en helt annen følelse av å få sett hverandre.

Trilleturer og barseltreff

Vi har også fått til å være med på en del barseltreff denne måneden, tror faktisk vi har vært så heldige å delta hver eneste uke og det er en stor bonus for oss ❤️ Jeg storkoser meg og vi har også begynt å møtes hjemme hos hverandre og da trives barna også veldig godt! De kan ligge på gulvet og være aktive i samspill med hverandre. Gøy å se hvordan de reagerer når de ser hverandre og blir liggende på gulvet sammen! 🤩 Vi har også fått prøvd oss på en trilletur sammen i solskinn og det var også en veldig god opplevelse, vi er heldig som har en gutt som sover godt når vogna er i bevegelse😄

Oktober har vært rosa sløyfe måned
Og jeg har laget mange pakker av denne varianten, så mange som har kjøpt av meg 🎀

Mat og måltid

Her kjenner jeg at jeg kunne vært enda flinkere til å spise hver dag og til litt mer faste tider, noen dager kan det gå veldig mange timer mellom hvert måltid, mens andre dager er jeg flinkere til å gi kroppen mer regelmessig næring.🥗 Vi var også veldig flinke til å planlegge hver søndag hva vi skulle ha til middag, dette har vi ikke vært så gode til i det siste og det er en av tingene jeg ønsker å bli bedre på i neste måned! Det gjør hverdagen litt enklere og jeg synes det er deilig at det er planlagt på forhånd, og ikke måtte leite frem og finne på noe nytt hver måned.

November står for tur og jeg tror vi skal få til en del den måneden også! Men vi skal være litt mere hjemme i november og det tror jeg vi kommer til å kose oss med! 😄 Vi skal få innført søndags-planleggingen igjen og få inn litt rutiner. Mini begynner også å få litt mer rutiner på søvnen på dagtid så det er veldig deilig.

Ønsker dere en god helg så snakkes vi! 🥰

0 kommentarer

Siste innlegg