Oktobermåned

 

Oktober har vært en super måned og det har skjedd en hel del! Vi har ikke hatt en eneste helg uten at det har skjedd noe i den, litt gøy når det skjer ting og jeg er glad for at jeg har fylt flere av helgene med familie og gode venner, som jeg kan være meg selv rundt! 🙂 Det hjelper alltid på og det er deilig når en føler at en kan være seg selv 100% uten å nøle! Men her kommer som vanlig en liten oppsummering av måneden som har gått! 🙂

Månedens serier sett:
♥ Home and Away
♥ Supergirl
♥ Skal vi Danse
♥ Farmen

Månedens bilde:
Selfie med brudeparet 😀 – Ja dere skal få se bilder av kjolen min og flere bilder fra Bryllupet, det lover jeg deg! 😀

Månedens middag:
– Burger ute, bare oss to på date, det skjer ikke så ofte, da vi som regel spiser middag hjemme, så denne middag er kanskje ikke den beste, men det ble en veldig hyggelig kveld ute sammen <3
Månedens filmer sett:
♥ Aladin
♥  12 gifts – julefilm
Det har nok definitivt gått mest i serier denne måneden, og utenom det så har vi heller valg å være sosiale med andre fremfor å se en film! 🙂

Månedens gåturer:
– Det har vært mange fine og deilige gåturer denne måneden, noen alene med Brage og andre sammen med Brage og familie og venner <3

Månedens reiser:
– Denne måneden har vi ikke hatt så lange reiser og utenlandsreiser, men vi har vært en tur nede i Kristiansand i bryllup og besøk familie i samme slengen. Og det var utrolig hyggelig! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg