Ønskeliste mini!

Reklame | Ellos

Heisann! 😁 Det er så mye fine klær ute og går om dagen og jeg har funnet frem noen favoritter fra Ellos og gleder meg til å vise dere mine favoritter til mini! Om jeg hadde hatt økonomi til det hadde han fått så mange antrekk at han ikke hadde måttet gå med et antrekk flere ganger, men det får vel være måte på! 😂 Men ja som dere sikker skjønner er det sinnsykt mye fint å finne på nett og i butikker til de små! Så nå har jeg funnet frem noen nye fine. søte favoritter til han lille 💙

Dette deilige settet fra Adidas er jo en klassiker og vil jo kle et hvert barn!

Bambus ulldress/pysj fra Hust & Clare, denne er så deilig og vi kan vel aldri få nok av sånne gode klesplagg? Jeg startet tidlig med å legge mini i ullplagg på natta, da er jeg sikker på at han holder varmen og sover godt og lenge i senga si! 🥰

Vinterdress fra Lindberg så fin og deilig! Hadde vi ikke allerede kjøpt vinterdress til mini skulle det nok kjapt blitt denne!

Beige body I merinoull fra MarMar Copenhagen, er det mer å si? Så deilig med ullbody spør du meg!

Og beige ullbukse fra MarMar Copenhagen så deilig!

Teddydress fra Ellos Kids! Kan man finne noe søtere? Den er jo rett og slett til å spise opp 😍

Ja dette var noen av plaggene jeg falt for og som gjerne skulle vært en del av garderoben til mini!
Du finner flere plagg hos Ellos og ikke minst klær til både han, henne, eldre barn, hus og hjem!

0 kommentarer

Siste innlegg