Ønsker seg!

Reklame | Cubus

Heisann! 🙂 Jeg har jo som sagt begynt med litt sånne “hamstring” tendenser og føler tiden er inne for å bli “ferdig” til mini kommer! ja du kan le for ferdig kommer man vel ikke til å bli føre ungen er ute og da finner man vel ut at en trenger andre ting så ferdig blir man vel kanskje aldri, men her hjemme er det litt lite klær i klesskapet enn så lenge og jeg er støtt og stadig innom butikker og nettbutikker for å se om jeg kan finne noen nye favoritter som kunne passe mini. Men det går i mye kikking og lite kjøping om dagen, så nå har jeg plukket ut noen av mine ønsker og favoritter fra Cubus sin nettside. Det fins jo så utrolig mye fint å få kjøpt til de små! 😀 Så gleder meg til sommerklærne kommer mer og mer inn nå etterhvert i butikkene! 😀

Trykk på bildene så kommer du direkte inn på nettsiden. Jeg har funnet ut at jeg liker det ganske rent i klesveien, ikke for mye farger eller mønstre og heller ensfargede plagg, det gjør også at det er enklere å kombinere bukser, gensere og bodyer, når den tid kommer! 🙂 Sånn som Disney buksa liker jeg veldig godt, den er søt, men har ikke for mye som skjer på seg da buksen er ensfarget og med “sort/hvitt” tegninger. Så har jeg falt veldig for den grønne fargen som er å finne i mange av butikkene om dagen, selv om blått også er veldig fint! 🙂 Så blir det jo veldig delikat og fint med lyse beige toner og hvite plagg på sommeren også! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg