Oppdatering “grønne fingrer”

Heisann! Mine grønne fingrer fungerer kanskje litt likevel! 😛 haha jeg ser faktisk at det ene frøet begynner og spire så det er et godt tegn! Dersom du ønsker å gjøre dette hjemme selv, så er det utrolig enkelt og du trenger som sagt ikke masse ting og tang.

Du trenger:
♥ Såjord
♥ Små pappbeger/plastbeger til å ha jorden i
♥ En potte
♥ Såfrø
♥ Vann
♥ Plastfolie

Slik gjør du:
♥ Ha jord og vann i pappbegeret
♥ Følg bruksanvisning bak på såfrøpakken
♥ Tilslutt dekker du til med plastfolie og setter de under et lys frem til det begynner å skje ting.

Som du ser skjer det allerede ting og dette er dag nr. 2. Jeg gleder meg til å se fortsettelsen og lover at dere skal få oppdateringer! 😀 Og ja jeg lover deg at du også kommer til å klare det! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg