Oppdatering

Hei og hopp fine deg! Her har det rett og slett vært litt avkobling den siste uka og jeg har fordøyd informasjon og alt det som skjedde den dagen jeg var i Oslo, jeg tok jo en hel haug med blodprøver og legen stilte masse spørsmål, prøvde å få et godt innsyn i hvem jeg er og hvordan jeg har det med min kropp. Det ble ikke gjort så mye forhold til medisinering enda da hun ønsker å vente til alle prøvesvar er på plass. Det tar ennå noen uker før alle prøvesvar er kommet inn til henne så jeg må smøre meg med tålmodighet en måned til!

I mellomtiden har jeg hatt meg en deilig gåtur med Julie! Vi gikk i bøkeskogen og det ble en veldig deilig gåtur i fine omgivelser! Sola skinte og Brage var superklar for gåtur som vanlig! 😀

Etter gåturen fant vi ut at det var tid for litt lunsj og vi søkte opp plasser å spise i Larvik som var åpne i halv tolv tiden, da fant vi frem til Mayas, en sykt koselig kafe med masse digg mat som er laget fra bunn av. Og så mange deilige skoleboller og bakverk! Dette smakte vi ikke på da vi ble veldig mette av rundstykket vi spiste, men det så sykt godt ut! 😀

Jeg skal prøve å oppdatere dere litt mer de neste dagene! Men her går det mye i venting på prøvesvar og komme seg gjennom dagene på en god måte! Noen dager tilbringes fortsatt på sofaen, mens andre dager er jeg litt mer aktiv, tar vare på kroppen og kommer meg på utsiden av døra for en gåtur med Brage! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg