Oppskrift på bikinikroppen!

Heisann og god fredag til deg! 😀 Det er vel den dagen de aller fleste gleder seg mest til vil jeg tro. Men så er det jo så utrolig deilig når fredagen endelig kommer, da har man stått på i 5 dager i strekk og er klare for et lite avbrekk og tid til å kunne finne på ting sammen med familie og venner. Og ikke minst få brukt formiddagene til å få gjort noe gøy enten sammen med barna, rydda i hagen eller i kottet som en har tenkt på så mange ganger! 🙂 Når helga kommer dukker det også opp noen flere timer å bruke i døgnet og det er deilig 🙂

Jeg åpna boka til Kristin Gjelsvik her om dagen og den åpnet seg på denne siden! Den sier så utrolig mye riktig! Du skal ikke behøve å være flau over kroppen din for det beste er at det er bare deg som skal være deg og se ut som det du gjør! Vi kommer i alle fasonger og varianter og det er jeg så utrolig glad for! Det at ingen er like betyr at alle ser bra ut på sin måte! 😀 Så husk det nå når sommeren kommer og du kvier deg til å ta på deg bikinien. Det er bare du som tenker stygge tanker om deg selv, vi andre syntes du ser fresh ut i bikinien! 😀 Mitt råd er at du finner deg en bikini som du føler deg vel i og bær den med stolthet!

Jeg ønsker deg en superfin fredag! 😀

2 kommentarer
    1. Det her er så viktig. Vi har alle usikkerheter ved kroppen vår. Noen føler seg tykke, andre tynne, noen synes puppene sine er alt for små, eller at nesen er skjev. Men vi er alle unike på hver vår måte. Og vi er vår egen verste fiende!

      1. Helt sant! Vi er rett og slett vår verste fiende 🙈 men jeg håper at man klarer å vinne over seg selv og bære kroppen med stolthet 🤩

Siste innlegg