Oppsummering av august

August er omme og vi er allerede kommet til den 3. September, dagene flyr avgårde og august startet med en skikkelig høst følelse, men den forsvant denne uka, her har det vært godt og varmt og vi har måttet kle oss med sommerklærne igjen! Noe som egentlig er veldig deilig, men jeg begynner faktisk å bli klar for høst og det å kle seg med litt mere klær igjen! 😄 Denne uka har jeg fått til å være med på barseltreff og fått besøk av ei barndomsvenninne så denne uka er helt komplett med god energi! 🥰

I August har det blitt en del gåturer både i nabolaget, og rundt omkring i Tønsberg og vi har jo rett og slett vært utrolig heldige med denne månedens vær! Sola har skint store deler og vi har hatt oppholdsvær nesten hele måneden så det har vært helt fantastisk! ☀️

Tre postive ting med august:
♥ Vi kommer oss ut på gåtur flere ganger i uka!
♥ Kroppen føles bra og jeg har begynt sånn smått og trene igjen
♥ Det har vært en god overgang fra å ha Mathias hjemme til at han er tilbake på jobb.

Tre ting vi har gjort mye av i august:
♥ Gåturer
♥ Cafe besøk med barselgruppa
♥ Komme oss ut i aktivitet

Vi gleder oss til å ta fatt på september og se hva den måneden har å by på! 😊

I helga står familiebesøk på planen og jeg tror det er ei tante som gleder seg masse til å se lille mini igjen! Nå har hun snart vært en måned nede i Kristiansand og fått oppleve studielivet på kroppen, jeg gleder meg masse til å kunne klemme henne og dele små gleder av vår hverdag med hu! ❤️

Ønsker dere en god helg! 😄

0 kommentarer

Siste innlegg