Opptil 50 % avslag!

Reklame | Fotoknudsen

Det er alltid spennende med pakker i posten og akkurat nå kan du gjøre et kupp hos Fotoknudsen! De har opptil 50% avslag på nettbutikken sin, og da passer det jo perfekt å legge inn en ordre! 🙂 Kanskje du har et bilde som burde få skinne på veggen, en ferie som burde få komme til live i en fotobok eller kanskje du har en halvveis ferdig fotobok på vent som har liggi i nettbutikken deres og venta på dette tilbudet? For det hender det at jeg har! 🙂



Du kan også lage takkekort eller andre typer kort på deres nettside, her kan de gjøres så personlige du bare vil og de har mange fine varianter! 🙂

Jeg fant ut at jeg måtte få de gamle bildene jeg hadde på harddisken min over i bøker og som dere ser har jeg startet med årene 2013 og 2014! Det er ennå noen år til som ligger på harddisken og venter så disse får jeg bruke litt tid på en annen dag, så disse også kan få skinne i en bok! 🙂

Klikk deg inn HER for å komme til tilbudet! 🙂

Jeg har tidligere laget fotobøker for hvert av de andre årene som har gått og da har jeg tatt litt og litt av gangen slik at ikke alle bildene skal finnes frem på en og samme tid! 🙂 Inne på Fotoknudsen kan du enkelt lagre prosjektet ditt til en annen gang, noe som gjør det enkelt å kunne inn og legge til bilder fra hver måned eller hver tredje måned om en ønsker det! 🙂

Når jeg laget bok for året 2019 innså jeg litt sent at jeg enkelt kunne legge til flere sider og gjøre boka tykkere, etter at jeg hadde bestilt boka for første halvår hjem så dette året ble delt opp i to halvår, men. hva gjør vel det? 🙂

Tilbudet varer ut 24.05.21

0 kommentarer

Siste innlegg