Osloturen!

Heisann og god mandag! Aller først vil jeg bare si at jeg håper du har tatt deg en tur til ditt valglokal og stemt! Men tilbake til hva innlegget egentlig skal handle om. Jeg har hatt meg en sykt fin tur inn til oslo i helga og storkost meg med de herlige jentene! <3 Så godt å se de igjen! Jeg tenkte dere skulle få dagen i bilder! 🙂

Dagen startet med å kjøre bilen opp til Tina og putte baggen inn hos hun, skifte og komme oss på kollektivtransporten ned til Fronger for å prøve kjole! 😀 Etter kaffe og kjoleprøving, gikk turen til Oslo City hvor vi fant oss lunch på Fridays, og det var så sinnsykt godt å få i seg noe mat før vi gikk igang med gaveshopping! 😀

Etter at gaven var funnet og matbutikken var unnagjort reiste vi hjem igjen til Tina hvor vi Vorset og snakket en hel del sammen før vi stelte oss og fant en buss ned til Majorstuen hvor vi skulle ut å spise med alle sammen! Og de hadde valgt at vi skulle spise 3 retters middag på Olivia – sykt digg mat! 😀 Og det startet med en deilig forrett, vi var to og to som delte på forretten 🙂

Jeg bestilte meg en sykt god drink til middagen og den var laget på tranebærjuice

Hovedretten var pasta med kylling på meg og Tina, den var også sinnsykt god! 😀

Flere bilder av antrekket kommer i morgen! 😛

Bursdagsbarnet Veronica! <3

Kvelden var tipp topp og vi endte opp på et utested som het Uvisst! Her var det godt med liv og vi storkoste oss! 😀 Takk for meg Oslo <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg