Pakke i posten!

Reklame | Ellos

Hei dere! 🙂 Husker dere at jeg postet et innlegg for en ukestid siden med bilder av noen av mine vinterfavoritter! Jeg har endelig fått pakka i posten og fått rotet meg til å ta bilder av meg selv i klærne! Derfor så tenkte jeg at dere skulle få se hvordan klærne ser ut på meg også! Vi starter med den røde kjolen, her var jeg veldig spent på farge, fasong og i det hele tatt hvordan den satt! Jeg syntes selv den virket litt stor så jeg har faktisk sende den i retur, men bestilt i en størrelse mindre, gleder meg til den kommer! Utenom størrelsen så likte jeg lengden på armene og at splitten ikke ble alt for vågal.

Kjolen finner du HER

Så er det blusen sin tur! Denne var veldig god å ha på seg og passet utmerket! den var passelig lang slik at den har mange bruksområder og går fint både til bukse og skjørt!

Du finner blusen i sort HER

Til sist men ikke minst så har vi den sykt fine kjolen! Denne har jeg en elsk på allerede! Jeg elsker fargen, det at den er langermet og at den sitter så fint i livet! 😀

Du finner den HER

Jeg har funnet meg noen nye favoritter og kanskje du også finner noen på Ellos sin nettside! Ta en titt da vel! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg