Pakke i posten!! :-D

Heisann og god fredag til deg! DEt er vel ikke lengre tidlig på morgningen men i dag har jeg faktisk sovet noe lengre enn det jeg pleier og det var sykt deilig å kunne snu seg når Mathias gikk på jobb i dag! Jeg skal ha hjemmekontor og har valgt å starte dagen litt senere enn det jeg ellers har gjort! 🙂 Men i dag har jeg lovet følgerne mine på Instagram en liten sniktitt på hva som kom i posten i går! 😀

Jeg jobber meg gjennom huset og finner ut hvor nye og smarte løsninger trengs og vi har ganske lite kjøkken i forhold til alt vi har av utstyr på kjøkkenet! Så her mangler det plass til hvor pappen skal kastes. Etter et besøk hos ei venninne så jeg noe utrolig smart som hun hadde under kjøkkenbenken sin, denne så både smart og lur ut og jeg tenkte at den måtte jeg bare finne! Så her om dagen fant jeg den på nettet, jeg skal ha til Pant også men denne var selvfølgelig utsolgt når jeg fikk sumlet meg til å bestille den! Men håper de får den andre også inn på lageret om ikke så alt for lenge så blir det her utrolig bra tror jeg! 😀

Denne er overhode ikke sponset eller reklame selv om jeg har tatt bilde av avsenderen, men jeg syntes det var hyggelig å se at jeg har bidratt til å gi noen som trenger litt ekstra tilrettelegging i arbeidslivet en bedre jobbhverdag, da smilte jeg og ble varm inni meg! Også elsker jeg at det kommer fra Norge! 😀

Jeg håper du får en superfin fredag og start på helga! 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg