Pakker i posten!

Reklame | Fotoknudsen

Heisann og god tirsdag til deg! 😀 Her har det kommet pakker i posten i dag og det kunne virkelig ikke passet bedre! Her er formen litt så som så og jeg kjenner at et par timer med et blad og kikking gjennom gamle minner passer kroppen utmerket akkurat i dag! 😀 Jeg fortalte dere jo om at jeg hadde laget meg to nye fotobøker fra årene 2013 og 2014 og de dukket opp i posten i dag! Gleder meg til å se gjennom de!

Du kan enkelt lage din egen fotobok HER

 



Jeg er så langt superfornøyd med resultatet og de er absolutt mye nærmere nå enn når bildene lå skjult på en harddisk i en skuff, så dette er gøy! Jeg elsker å mimre tilbake og hva er vel bedre enn å ha de gamle og fine bildene i fotobok like i nærheten som en kan åpne og kikke i så ofte en vil?

Ønsker deg en finfin tirsdag! Nyt sola om du er så heldig og har den!! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg