Pakker i posten!

Reklame | IdealofSwedeen

Heisann! Jeg håper du har hatt en bra dag så langt! Jeg har fått pakker i posten og innholdet må bare vises frem! For dette er noe jeg er fornøyd med og som jeg gleder meg til å bruke hver eneste dag!

Jeg har jo kjøpt meg ny telefon og gleden er stor over at jeg endelig kan bruke deksler fra IdealofSweden igjen! Disse er så sinnsykt fine og de har så mange kule løsninger! Det digger jeg og gleder meg til å bruke dekslene hver eneste dag! 

Det fulgte til og med, med et vanlig pent sort deksel som passer perfekt inni lommebok dekselet! Dette kan jo selvfølgelig enkelt tas av og du kan bruke et av de fine design dekslene de har istedenfor! Alle dekslene passer inn denne lommeboka! 😀

Jeg bestilte meg også en popstock da dette har vært et savn i det siste, og denne er genial, den sitter perfekt på, men er enkel å ta av dersom du ikke har behov for den akkurat der og da! Den er også festet med magnet og gjør det hele til en enkel prosess! 😀

Du finner dekslene inne på dere nettsider HER og hvis du bruker koden ID15-166610 får du 15% ekstra på allerede nedsatte produkter! 😀

Håper du blir like fornøyd som det jeg er dersom du bestiller! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg