Partner Acroyoga

Heisann og god søndag! Jeg har landet i sofaen etter en sinnsykt bra helg! Nå er baggen pakket ut, første vask med treningstøy er vasket og jeg har fått satt meg utrolig godt til rette i sofaen og planen er å bli sittende her resten av kvelden for å si det sånn! 😀 Kroppen er god og støl og vi hadde to kjempe bra timer i dag! 😀 Vi startet dagen med Partner acroyoga sammen med TeamStronger og gjett om timen ble like bra som jeg hadde tenkt! 😀 Så gøy med videreutvikling, utfordringer og ikke minst mange nye og gode teknikker på hvordan utføre øvelsene! 😀

Alle øvelsene var sykt tunge, men også sinnsykt gøye! Vi har fått påfyll med motivasjon, treningsglede, utfordringer, teknikk og gleder oss til å prøve ut og få til alle disse øvelsene uten hjelp fra Simen! 😛 hehe men kjekt med en sterk gutt i bunnen som virkelig kan alt av teknikk! Da blir det “lett” å være jente på toppen! 😀 Men sinnsykt gøy! Får du noen gang muligheten til en time med TeamStronger – Kristine og Simen så ikke nøl med å hive deg med, det er knall gøy og tungt det lover jeg deg! 😀

Tusen takk for nå Shape Up Weekend! Vi gleder oss allerde til neste år! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg