Plutselig time på sykehuset :-O

God morgen! Det er mandag og jeg har tidligvakt på jobb, jeg har delevis klart å snu døgnet tilbake igjen, sovnet før 12 i går så det er en utrolig god start, og øynene åpnet seg ganske greit i dag til mårran, så kjenner jeg har fått en god start på dagen ihvertfall! Det er veldig deilig da jeg plutselig fikk en veldig hektisk dag i dag.. For plutselig sto det at jeg hadde time på sykehuset.. denne timen er det evigheter siden jeg bestilte og det er i forhold til lungeforskning så det er utrolig viktig å stille opp og delta når en har mulighet,  så godt jeg hadde skrevet det opp i kalenderen! 🙂

Dagen i dag ser slik ut:
06.45 – 14.00 Jobb 
14.40 Time på sykehuset
17.30-18.15 Tabata på Sats
19.00-20.30 Lese pensum 

Mellom timen på sykehuset og trening håper jeg det blir tid til en matbit og en tur innom boligbyggerlaget, men vi får se hvor mye tid det er igjen, jeg skulle egentlig vært innom biblioteket også denne uka, men jeg begynner å innse at det kanskje er litt dårlig med tid til biblioteket akkurat i dag… Så det får kanskje flyttes over på morgendagen! 🙂 I hvertfall så pangstarter jeg uka med en full og fin dag!

Hvordan ser dagen din ut? Mer fritid enn det jeg har, eller er du også typen som liker å holde deg opptatt og aktiv?

0 kommentarer

Siste innlegg