Pynte til jul?

Heisann! Vi er kommet til den tiden av året hvor denne pyntingen til jul er blitt en evig diskusjon, julevarene har jo vært i butikken i evigheter allerede, og for meg så nærmer det seg tid for pynting, men hva tenker du rundt dette? Skal man pynte allerede eller skal man vente til vi er godt uti desember? Jeg er klar for å sette opp juletreet, nå skal det sies at det i år er snakk om et falskt juletre, det vil si at det ikke drysser og det vil se like bra ut om 3 uker som det det gjør i dag, hvis en setter det opp allerede nå.

Dette var sånn leiligheten min var pyntet til jul i fjor og jeg føler faktisk det er tid for å pynte allerede! 🙂

I fjor pyntet jeg tidlig fordi jeg skulle en del ut og reise og være borte fra leiligheten, derfor ble det pyntet opp fra 1. desember. Nå har jo ikke jeg noen rød jul, men mer en hvit og sølvfarget jul, med noen rosa innspill! 😛 haha.

Når pynter du til jul?

0 kommentarer

Siste innlegg