Pyramideøkt – Har du prøvd?

Heisann! I dag ble det rett og slett egentrening og jeg hadde litt lyst til å dele dagens økt med dere, den ble hard og du kan enkelt putte på mer for å få den til å bli enda lengre og hardere. Jeg var helt gåen når det var gått en time så da ble det uttøying for min del, men her kan man jo bare bygge på for å få den enda lengre! 🙂

Dagens økt:
♥ 5 Minutter roing
♥ 25 minutter på mølla med ganske mye stigning de siste 5 minuttene (fra 15-20) nedtrapping de aller siste 5minuttene.
♥ Nedtrekk 10×3 og med 35kg tror jeg 😛
♥ Knebøy på kasse (hoppe opp på kassa og lande i knebøy posisjon, reise seg opp og gå ned igjen) + pushups her hadde jeg pyramide 2,4,6,8,10,8,6,4,2 repetisjoner først kasse så pushups før du øker/minker med to og to repetisjoner.
Etter dette  var jeg temmelig gåen så da gikk jeg opp og tøyde ut bein før jeg tok litt mage.
♥ 10×3 situps med 4kg ball.
– Gåen –

Så hvis du vil gjøre denne lengre kan du finne en tredje øvelse å ha sammen med knebøy på kasse og pushups også kan du utvide pyramiden helt opp til 14 🙂 Jeg syntes pyramiden fungerte godt, dette er første gang jeg prøver denne måten og det er sykt digg når du nærmer deg bunn igjen! Det letter på trykket liksom 😛 hehe

0 kommentarer

Siste innlegg