Reise med bare håndbagasje? 5 tips til hvordan pakke

Heisann! Jeg skal for aller første gang reise med bare håndbagasje og gjett om jeg har stressa rundt for det å skulle få alt til å passe ned i kofferten! Jeg er en av de personene som er avhengig av å kunne velge mellom forskjellige klesplagg på dagen, det kan ikke bare være plukket ut og bestemt på forhånd, så det å pakke med håndbagasje er virkelig ikke enkelt! Men jeg har nåda fått til å pakke meg sammen i den lille kofferten jeg kan ha med meg! Men her kommer det noen tips til hvordan pakke og få med seg mest mulig!

  1. Ta ut det du vil ha med deg, for så å fjerne et og ett plagg som ikke er nødvendig likevel.
  2. Tenk nøye gjennom og tenk praktisk. Plagg som passer sammen både oppe og nede.
  3. Rull plaggene så får du bedre plass i kofferten!
  4. Ta alle sminke og velværesproduktene i egen IKEA pose slik at de er klare for sikkerhetskontrollen, husk at disse må være innenfor 100ml
  5. Husk at du kan ha en sekk eller veske i tillegg så pakk praktisk! Jeg har ingen plan om å åpne denne kofferten på flyplassen så derfor skal den posen med velværeprodukter ligge i den lille sekken min, så jeg enkelt kan løfte den ut av sekken og legge på sikkerhetskontrollen! 🙂

 

Ønsker deg en finfin helg! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg