Roterommet

Heisann! Jeg håper onsdagen din har vært bedre enn min dersom du har hatt fri i dag! Jeg måtte rett og slett sette meg ned og lese pensum og få startet på oppgaven min. Så starten av ferien har rett og slett gått til oppgaveskriving. Nå er jeg et stykke på vei og jeg tror jeg har all teori som jeg trenger til oppgaven så om litt blir bøkene sendt hjem til kollegaen min som jeg går på skole sammen med. Vi bytter på bøkene så det krever en viss struktur når en har innleveringsfrister. Da må man jobbe selv om det ikke frister, for bøkene forsvinner før innleveringsfristen går ut! 😛 hehe.

Men jeg har fått gjort unna en del på oppgaven som sagt og jeg har til og med fått meg en deilig treningsøkt ute på verandaen i den nydelige sola! Her står både vinduer og dører åpne så jeg skal få inn den friske lufta! 🙂 Ja rommet ser ikke ut, men nå skal jeg pakke bøkene sammen, ta meg en dusj og få levert bøkene til kollegaen min! 🙂 Jeg ønsker deg en super onsdagsettermiddag og håper du koser deg! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg