Rubjerg Knuse Fyr

Heisann og god mandag til deg! I forrige uke gikk turen noen dager til Danmark, vi reiste på tidlig ferja og gjett om den var full! Sykt mange barn og voksne som skulle på Danacup… Men vi fikk plass i Buffeen så det var veldig deilig. Godt å få i seg en god frokost og ikke minst få en sitteplass som man kan ha over hele overfarten. Det var litt dønninger på veien over og da sitter jeg best helt stille uten de alt for store bevegelsene, så det har blitt en del kortspilling for å si det sånn! 🙂

Da vi kom i land i Hirtshals hadd e vi ennå en del timer før vi kunne få hotellrommet i Aalborg, så vi valgte en roadtrip med flere stopp på veien inn til Aalborg. Jeg hadde på forhånd sjekket opp et par plasser jeg ønsket å sjekke ut, og et av punktene på kartet var Rubjerg Knuse Fyr, jeg trodde vi kunne kjøre nesten helt ut, men der tok jeg feil, så det ble en deilig gåtur i varmen istedenfor! Sola skinte og det var heldigvis litt bevegelse i lufta! 😀

Utsikten var virkelig verdt gåturen! Så utrolig fint ute ved fyret og sykt deilig å gå i den myke og gode sanden helt barbeint! Etter gåturen tok vi turen inn til Løkken hvor vi spiste lunsj og kikket litt i gatene før vi kjørte oss en tur nedom på stranda! 😀

I Løkken ble det pizza og nachos til lunsj 😀

Åhh for en deilig dag vi hadde! Sola skinte, vannet var kaldt, men også deilig og jeg hadde et veldig bra selskap med meg! 😀 Noen dager med spontanitet er så utrolig deilig! 😀

Jeg ønsker deg en strålende mandag og håper den er bra selv om du kanskje har første dag tilbake på jobb i dag etter ferien! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg