Sånn kan det gå..

Heisann og god mandag ettermiddag til deg! Jeg har brukt dagen på sofaen og kjenner at det er en utrolig kjip dag, kroppen har verket og jeg har ikke gjort stort annet enn å sitte og ligge i ulike stillinger i et håp om at kroppen og verkingen skulle gå over. Den har løsnet litt og jeg har kommet meg opp på beina mine, så det er utrolig deilig! 😀 Været har ikke vært helt på topp heller i dag og det har jo hjulpet litt for min del siden jeg har måttet ligge inne, men når sola skinner så er man jo som regel i et enda bedre humør!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å våge meg ut på en liten gåtur om ikke så alt for lenge sammen med Mathias i et håp om å kunne løsne opp den låsningen jeg har fått i nedre del av korsryggen! Det er aldri lett å vite hva som er den beste løsningen for kroppen når den låser seg, noen ganger hjelper det å ligge helt stille, mens andre ganger må bevegelse til! Jeg har prøvd på utallige ting i dag, alt fra øvelser fra fysioterapauten til å ligge stille så siste utvei er igrunnen å prøve seg på litt bevegelse! 🙂

Brage er nok også klar for en gåtur og få beveget kroppen litt mer enn det vi har gjort i formiddag! Jeg ønsker deg en superfin mandagskveld og håper du også har fått kommet deg en tur ut i frisk luft! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg