Selge ting på nett?

Heisann! En ting jeg er utrolig dårlig til det er å selge ting! Det å selge ting på nettet, det er jeg ikke skapt til! Vi hadde for ikke så lenge siden en vurdering om hva vi skulle gjøre, skulle vi selge bilen selv eller skal vi ta den i innbytte? Dette er et vanskelig valg, for ved å selge den selv så vil vi jo også kunne få noe mer for den enn om vi leverer den inn til innbytte. Men hvis den skal selges selv så kan det også oppstå en del ulemper ved senere anledning, så etter mye frem og tilbake og vurderinger fant vi ut at bilen skal leveres inn i innbytte! 🙂

Jeg har også enkelte andre ting som jeg helt sikkert kunne solgt på nettet, men som sagt så er jeg ikke så god til det! Og derfor blir ting heller bare liggende også ender jeg med å kaste det til slutt, men en skulle nok vært bedre på det å selge ting og ikke minst kanskje like gjerne gitt bort! Hver gang jeg rydder i klesskapet, og finner klær jeg ikke lengre bruker eller føler meg vell i, ender disse i en pose og til Fretex eller andre slike hjelpeorganisasjoner. Det er godt de har plassert slike containere rundt forbi så en enkelt kan lempe posene oppi disse! 🙂

Er du god til å selge ting på nettet? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg