September måned!

Det nærmer seg oktober med stormskritt og vi går inn i den andre høst måneden av året 2019, tankene og planene for jul og nyttår begynner å planlegges og komme i boks, men også helgene ellers begynner å fylle seg opp.

Månedens serier sett:
– Home and Away
– Grand Hotel

Månedens hyttetur:
– Denne måneden har jeg hatt to turer på hytta, den ene ble fra lørdag kveld til søndag, mens den andre ble hele helga og det er utrolig deilig og komme seg på hytta, en får liksom slappet av på en helt annen måte og det er deilig! 😀

 

Månedens bilde:
– Behøver jeg å si mer? En av mine nye favoritter og som sprer glede og positv energi i hverdagen! <3

 

Månedens innkjøp:
– Denne månedens innkjøp må være den deilige Twentyfour jakka som jeg har siklet på i et helt år, før jeg endelig fant den til halv pris og ikke klarte å gå fra den! Det er gøy når en endelig får seg til å kjøpe det en har hatt lyst på over en lengre periode! 😀

 

Månedens middag:
– Middag ute på Olivia i Oslo! 😀

Månedens gåturer:
– Det har faktisk blitt en del gåturer denne måneden og det er utrolig deilig å komme seg ut døra og på gåtur, alene, sammen med Brage (hunden) eller med familie og venner! 😀

Månedens reiser:
– Jeg hadde en sykt fin tur inn til Oslo på besøk til verdens beste Tina! Og det ble en bra helg sammen, vi koste oss fra start til slutt! 😀

Jeg gleder meg allerede til å se hva oktober måned har å by på og tror nok den blir like bra som det september måned har vært! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg