Shape up weekend

Heisann og god onsdag til deg! I dag har jeg seinvakt så ennå litt tid før jeg skal starte på jobb. Jeg er godt igang med pakkingen til helgens eventyr! Og denne helga skal bli urtolig bra! Det blir en lang kjøretur i morgen, men med supert selskap så tror nok kjøreturen går kjapt! 🙂 Jeg skal ha med meg 3 herlige jenter og jeg gleder meg masse til denne turen! Denne turen ble bestilt for et halvt år siden så dette er en helg jeg har venta lenge på! Jeg gleder meg som en liten unge og det blir spennende og gøy med en helg fylt med trening! 😀

Jeg skal reise sammen med begge kusinene mine og søstra mi så tror dette blir en tipp topp helg, men bra selskap! 😀 Baggen begynner som sagt å ta form og jeg har fått plassert noe treningstøy oppi den så det er jo en god start! 😀

Jeg ønsker deg en tipp topp dag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg