Forelsket meg!

Heisann! Jeg håper du har hatt en bra lørdag og kost deg like mye som jeg har! 😀 Båtturen i dag til mårran var ikke den beste jeg har opplevd, da det var en del sjø og jeg blir ganske sjøsyk på den størrelse båt, derfor satt jeg ganske stille på samme plassen mer eller mindre hele overfarten, så det var helt nydelig når vi endelig nærmet oss land i Danmark! 😀 

Vi startet med å ta oss en tur i Aalborg by og det var utrolig koselig! Sola skinte og været var med oss den første timen! 😛 haha, derfor så trakk vi oss inn på shoppingsenteret etterhvert! 🙂 Men jeg fikk unnagjort noen bilder og rakk og forelske meg i alle de gamle fine bygningene der! Jeg har en helt egen fascinasjon og interesse for gamle hus og føler meg ganske hjemme i de gatene! Så noen bilder måtte til! 😀

Nå har vi ankommet hotellet og jeg har fått av meg tøyet, en deilig dusj og på med kosetøyet noen timer før jeg skal stelle meg og gjøre meg klar for en superfin kveld sammen med de herlige menneskene jeg er på tur sammen med! <3  Jeg ønsker deg en superfin lørdagskveld og håper den blir knall bra! 😀

Følg meg på instagram og snapshat @siljestifoss ♥

0 kommentarer

Siste innlegg