“Silje det er yndlingsfargen din”

Sa et lite barn i barnehagen. Vi satt og puslet, vi hadde puslet ganske mange puslespill og plutselig så finner hun et som går på farge, to og to brikker i lik farge danner et bilde, veldig enkle og fine brikker, men jenta tar opp en brikke og sier “Silje det er yndlingsfargen din” og jeg blir litt satt ut, i det hun sier det.. Men bekrefter det hun sier “Ja det er Silje sin favoritt farge” hun smiler og gir brikka til meg, så spør jeg henne “Hvilken farge er dette da?” Hun kikker opp på meg og sier “ROSA!”

Vi smiler begge to og pusler ferdig alle 12 brikkene og snakker om alle fargene. Jeg går jo med en del rosa både på jobb og hjemme og vi har snakket litt om at jeg er glad i rosa, men det er ikke noe som blir gjentatt daglig eller ukentlig tror jeg 😛 Har du en favorittfarge? 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg