Små gleder i hverdagen!

God morgen og god torsdag til deg! Det nærmer seg helg med stormskritt og denne uka har flydd av gårde og det er så utrolig deilig at dagene går unna! 😀 I går hadde jeg en litt “hektisk” dag med både time hos legen og en tur til fysio, men gud hvor godt det er å komme til fysio og få litt behandling for en stiv nakke og rygg! Jeg er alltid klar for nye timer hos fysio og føler meg alltid i god form når jeg reiser derfra! 🙂 I går ble timen noe kortere enn vanlig, da jeg slet litt med kvalme når han trykket på enkelte muskler, men kjenner at det han fikk til gjorde kroppen bra! 😀

For å avslutte det hele ble det en deilig gåtur og stolpejakt med verdens beste Christina! Så godt med litt venninnetid igjen <3 Dette er noe av det jeg savner aller mest med hele covid-19 tiden, det å ikke få tilbringe like mye tid med venninner som jeg tidligere har gjort og ikke minst det at jeg ikke får klemme de og sitte tett oppi de! Det er et stort savn og jeg gleder meg til verden er litt mer normal så jeg kan kaste meg rundt halsen på de herlige jentene og gi de verdens beste og lengste klem! Men enn så lenge nyter jeg deilig gåturer og det å kunne møtes ute! <3 Vi er heldige som har såpass fint vær om dagen og at vi kan være sammen ute! 🙂

Håper dagen din blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg