Smile it´s Monday! :-D

God morgen og god mandag til deg! Vi er inne i den siste uka av April og på onsdagen hilser vi Mai velkommen! Tiden går utrolig fort og denne uka blir hektisk for meg ihvertfall! Her skal alt for mye puttes inn og jeg gleder meg allerede til et lite pusterom på onsdagen før jeg skal ta fatt på resten av uka! 😛 haha. Men en får ta en ting om gangen og aller først i dag så skal jeg kose meg på jobb og vi skal på gåtur sammen med barna for å kikke på hvor noen av barna på avdelingen bor. Jeg håper det blir like spennende og gode reaksjoner som det vi håper på! 😀 Vi ønsker at dette skal gi avdelingen et større fellesskap og tilhørighet til hverandre! 🙂

Jeg har funnet frem noen bilder fra helga og et av de nye antrekkene mine, dette antrekket tror jeg at jeg kan bo i de neste ukene! haha sykt digg og sitter helt perfekt 😀

Håret flyr og jeg ønsker deg en god mandag, håper den blir superfin! 😀

Fotograf er som vanlig verdens beste lillesøster som holder ut med alle de utallige stillingene jeg skal gjennom før jeg er fornøyd! 😛 Følg meg gjerne på Instagram @siljestifoss for enda flere oppdateringer og bilder! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg