Smile its sunshine outside :-D

God morgen og god tirsdag til deg! 🌞 Her skinner sola og jeg er klar for en lang dag på jobb! 😊 I dag skal jeg ha foreldresamtaler på ettermiddagen og kvelden så det blir nok av timer på jobb i dag, haha! Men skal bli utrolig deilig å bli ferdig med samtalene I løpet av dagen! 😊 I går ettermiddag hadde jeg disse studiejentene på besøk og vi fikk planlagt fremføringen vi skal ha i neste uke, så føler jeg ser mål/lyd i enden av tunnellen nå! Oppgaven er levert inn så nå gjenstår fremføring og eksamen så er jeg helt ferdig med skole og det skal bli så godt! 🤩

Her kommer det noen flere antrekksbilder, jeg elsker at sola skinner og at jeg kan tre på meg lettere tøy! 😀 Enda gøyere er det når tøyet er nytt og jeg er fornøyd med det! 😀

Ønsker deg en superfin tirsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg