Smoothie bowl

Heisann og god lørdag til deg! 😀 Jeg har hatt en utrolig effektiv og deilig formiddag og har rett og slett bare måte utsette bloggingen til nå! 🙂 Jeg startet dagen med å åpne øynene relativt tidlig og fant ut at jeg skulle utnytte det til det fulle og høre på kropp og sjel, derfor ble det en etterlengtet og deilig treningsøkt! 😀 Jeg har vel ikke trena på en måned altså på treningssenteret, jeg har hatt et par økter her hjemme og beveget meg til fots eller med ski og sykkel, men treningssenteret har jeg vel vært støttemedlem på en god måned nå. Så det var utrolig deilig å komme seg en tur ut døra og ned på senteret i dag! 🙂 

Etter en deilig treningsøkt og en dusj, nyvasket hår føles foresten sykt digg ut! 😀 Nå var det noen dager siden sist.. haha er ikke lett å alltid skulle ha håret stylet og fint! 😛 Men i dag er det lørdag og det var virkelig på tide å gjøre noe med det! 🙂 Jeg var kjapt innom butikken etter trening for å kjøpe et par ting og blant tingene var ingrediensene til å lage en deilig smoothie bowl 😀

Mmm nå er jeg klar for å sette meg ned med bøkene og forberede meg til foredraget vi skal legge frem for klassen neste uke! 🙂 Jeg ønsker deg en superfin lørdag! 😀

Følg meg på instagram @siljestifoss

0 kommentarer

Siste innlegg