Soon Friday!

God morgen og god torsdag til deg! 🌞 Det er nest siste jobb dag for de fleste, men det er også noen som må holde Norge igang gjennom helga og takk for det, til dere som jobber helg og turnus. Jeg er veldig glad for å ha en jobb hvor det seneste jeg jobber på en fredag er til 17.00.

Denne uka har gått utrolig fort og jeg har rett og slett måttet velge kropp og sjel fremfor å få oppdatert dere her på bloggen, det er noe mer oppdateringer via story på insta, så hvis du lurer på hva jeg gjør de dagene jeg ikke har oppdatert dere her så gå gjerne inn og følg meg på insta under navnet siljestifoss 😊

Her om dagen hadde jeg meg en treningsøkt og som dere kan lese av bildet over så var det hardt å komme igang igjen, men en treningsøkt gjør alltid godt etterpå! Og det er jeg veldig glad for! 😄

Jeg ønsker deg en superfin torsdag! 🌞

0 kommentarer

Siste innlegg