Sovet rundt (12t)

Heisann og god onsdag, vi er halvveis i uka og gjett om det går unna! 🙂 I går etter jobb hadde jeg meg en tur til legen også henta jeg et par pakker på posten før det ble middag og avslapning her hjemme. Jeg sov faktisk rundt i går og det er helt vilt! Jeg som pleier å sove mellom 5,5 til max 7 timer. Jeg la meg klokka 19.00 og sov meg gjennom hele natta, våkna vel to ganger for å snu meg rundt og sove videre, og jeg sov helt til alarmen ringte 07.00 i dag.. Ja det er helt sykt, jeg vet! Jeg tror jeg fint kunne slått av alarmen og sovet videre, men jeg har jo noen oppgaver å gjøre i løpet av dagen så det var bare å komme seg opp av den deilige senga og inn på badet.

Dagens frokost blir spist sammen med God Morgen Norge på TV, viktig å få med seg litt nyheter og få en god start på dagen! 🙂 Jeg har to knekkebrød med litt smøreost naturell i bunn, ruccola, hamburgerrygg/fårepølse og ost med paprika og cherrytomater på toppen! NAM denne gir meg masse energi til de neste timene 😀

Ønsker deg en finfin onsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg