Spesialisten

Heisann og god fredag! I dag er dagen jeg skal innover til Oslo og til spesialist, jeg er veldig spent på hvordan dette går og hva legen vil stille av spørsmål. Jeg skal også ta en del blodprøver og dette er jeg i utgangspunktet ikke så veldig glad i, så veldig spent på om det blir i begge armer eller om de klarer seg med et stikk! Haha skjønner dere hvor nervøs jeg er eller? Men det skal også bli utrolig godt å ha vært der inne og snakket sammen med legen, høre hva hun har å si og hvordan jeg kan få en bedre hverdag, jeg håper ihvertfall at hun kan hjelpe meg videre på vei! 🙂

Jeg har fått brev i posten fra Stoffskifte-forbundet og de har fylt brevet med masse innhold. Dette gjør at jeg får mer informasjon angående min egen sykdom og blir bedre kjent med symptomer og hvordan jeg kan legge tilrette for min egen sykdom på best mulig måte.

 

0 kommentarer

Siste innlegg