Spontantur, hvor?

Heisann og god søndag til deg! Her har jeg våknet opp på hytta etter en helt sykt bra dag i går! 🙂 I går våknet jeg relativt tidlig og hadde meg en etterlengtet tur ned på treningssenteret så det var utrolig deilig å få kjenne kroppen i skikkelig bevegelse igjen. Så da jeg var kommet meg hjem og fått i meg frokost og en varm og god dusj. Ville jeg på shopping, men hadde ingen hjemme og reise med. Derfor ble det en liten kjøretur ned til det glade sørlandet for litt shopping med ei venninne der nede! 😀

Jeg var kommet meg ned og inn på sørlandssenteret til klokka 14 og fant kjapt mine to herlige venner, og siden jeg ikke hadde spist på flere timer, var det på tide med en tur på Egon for å spise litt mat! Og som vanlig aner jeg jo ikke hva jeg skal ha så det ble mye frem og tilbake før jeg fikk bestemte meg, men angrer som vanlig ikke på valget! 🙂

 

Etter mat og flere timer med shopping reiste jeg en tur til Lillesand for å spise middag sammen med kusina mi og tante føre turen gikk tilbake til Kristiansand og fant gutta langt inni TV der nede! 🙂 Jeg fikk de kjapt over på bilspill, så der satt vi i x-antall timer å spilte bilspill, fra det ene til det andre og til slutt avsluttet vi med et annet dinosaurspill fra barndommen så det var sykt gøy! Klokka fløy som vanlig i godt selskap! 🙂

Og tilslutt endte jeg opp på hytta sammen med familien så her sitter jeg å mulittasker med yatzy spilling, blogging og litt strikking! 😛 hehe

0 kommentarer

Siste innlegg