Spring is here :-D

God morgen og god fredag til deg! Vi er endelig ved ukas ende og jeg kjenner det skal bli godt å lande her hjemme etter denne dagen, for den blir lang! Jeg skal ha tidligvakt på jobb og i dag skal jeg faktisk ta fatt på sykkelen igjen og sykle til jobb, jeg krysser fingrene for at det er litt lysere ute om en liten halvtime så jeg slipper å sykle i tussmørket! 😛 Men grunnen til sykkel i dag er rett og slett fordi jeg skal på kurs/møte i byen og i byen fins det ikke parkering så da er det 10 ganger så lett å ha med seg sykkelen! 🙂

Denne uka har bydd på masse ny kunnskap og mye å forberede seg til så jeg kjenner at det skal bli godt å la helgen få synke inn og finne sofaen i kveld uten å “bare måtte” det og det først, for sånn har det vært de siste kveldene! 🙂 Ja det er alltid spennende og interessant med ny kunnskap og forberedelser til kurs, men det må også være lov å si at det skal bli godt med helg! 🙂 I helga har ihvertfall jeg det slik at jeg kan gjøre nøyaktig hva jeg selv ønsker og behøver ikke å ta stilling til så mange andre personer, hvis ikke jeg selv ønsker det! 🙂

Bildet av blåveis er et klart tegn på at våren er i anmarsj og den deilige temperaturen som var her hjemme i går kveld var jo helt nydelig! Det var 12 grader, lekende barn i gata og folk som ryddet i hagene uten å måtte ha på seg jakke! Du verden for en deilig tid vi går inn i nå! Denne helga skal virkelig nytes! Og jeg ønsker deg en superfin fredag og en bra start på helga! 😀

Følg meg på Instagram @Siljestifoss

0 kommentarer

Siste innlegg